analiza słów

Po co analizowac słowa kluczowe w pozycjonowaniu?

Wraz z rozwojem techniki zmienia się istota marketingu. Jeszcze w latach dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych utożsamiany był z materiałami drukowanymi, kampaniami organizowanymi na zewnątrz, w przestrzeni miejskiej, działaniami skupiającymi się na odczuciach klientów. Obecnie duża część działań marketingowych przeniosła się, wraz z klientami, do Internetu. Jednocześnie dostępnych jest szereg narzędzi pozwalających na śledzenie ścieżek klientów, analizowanie […]

Read More »

Czym się różni pozycjonowanie stron medycznych od innych

Pozycjonowaniem nazywa się różne działania z zakresu informatyki, które mają na celu podwyższenie pozycji danej strony internetowej w wyszukiwarkach. Wyższa pozycja takiej strony daje większe prawdopodobieństwo, że więcej osób ją odwiedzi. Pozycjonowanie jest bardzo ważną czynnością jeśli chodzi o marketing. Jest to metoda najbardziej opłacalna i najpopularniejsza. Pozycjonowanie stron medycznych znacznie różni się od pozycjonowania […]

Read More »